Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 15.11.2019, 06:47

Форум працівників медичних бібліотек України

[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Форум » Форум працівників медичних бібліотек » Методистам » Фокус-семінар"Зміни у правовому забезпеченні діяльності б-к" (Мої нотатки)
Фокус-семінар"Зміни у правовому забезпеченні діяльності б-к"
ННМБУ-НежурбедаДата: Четвер, 14.04.2011, 11:33 | Повідомлення # 1
сообщений<250
Група: Заблокированные
Повідомлень: 279
Репутація: 0
Статус: Offline
Знову порушу формат Форуму, наближаючи його до власного блогу.
Але захід, на якому я сьогодні побувала, вартий того, щоб про нього знали працівники медичних бібліотек. Мова йде фокус-семінар «Зміни у правовому забезпеченні діяльності бібліотек: проблеми та шляхи їх вирішення», який відбувся в рамках 5-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Бібліотека і книга в контексті часу» (Тема року: «Бібліотека і право»), організатор - ДЗ «Національна парламентська бібліотека України» (за сприяння Міністерства культури України).
Відповідно до програми, для обговорення були визначені наступні питання:
- нове у бухгалтерському обліку бібліотечних фондів: облік без копійок, строки проведення інвентаризації, нарахування зносу;
- кваліфікаційні вимоги до посад бібліотечних фахівців;
- штатний розпис бібліотеки та новий Класифікатор професій ДК 03:2010;
- «типові» порушення у діяльності бібліотек, виявлені органами Контрольно-ревізійної служби України;
- закупівля книг і періодичних видань відповідно до норм Закону України «Про здійснення державних закупівель».

Перед присутніми з короткими доповідями виступили керівники підрозділів Міністерства культури України (зокрема, завідувач Контрольно-ревізійного сектору Пасічник Олена Іванівна, заступник начальника управління оплати праці та бюджетних програм Музиченко Вікторія Олександрівна та ін.).
Після кожного виступу присутні задавали питання. Часто доповідач не дав чіткої відповіді й присутні намагалися допомогти порадами колегам, які ставили питання. Це була найжвавіша дискусія з усіх, які я бачила на бібліотечних конференціях.

Нижче наведу свій конспект, трохи змінивши порядок висвітлення питань.

1. На сайті Мін-ва культури можна ознайомитись з Переліком типових порушень, які виявлені протягом 2010 року регіональними контрольно-ревізійними органами та контрольно-ревізійним сектором Міністерства під час перевірок закладів культури, які належать до сфери управління Міністерства культури.
http://mincult.kmu.gov.ua/mincult/uk/publish/article/241053

2. 1 січня 2011 р. вступила в силу нова редакція Бюджетного кодексу України.
Зверніть увагу на зміни у статтях 26, 116.
Стаття 26. Контроль та аудит у бюджетному процесі
Розширює коло задач КРУ.
+ (нове)
« Розпорядники бюджетних коштів в особі їх керівників організовують внутрішній контроль і внутрішній аудит та забезпечують їх здійснення у своїх закладах та у підвідомчих бюджетних установах.
Внутрішнім контролем є комплекс заходів, що застосовуються керівником для забезпечення дотримання законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення результатів відповідно до встановленої мети, завдань, планів і вимог щодо діяльності бюджетної установи та її підвідомчих установ.
Внутрішнім аудитом є діяльність підрозділу внутрішнього аудиту в бюджетній установі, спрямована на удосконалення системи управління, запобігання фактам незаконного, неефективного та нерезультативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності бюджетної установи та підвідомчих їй бюджетних установ, поліпшення внутрішнього контролю».
Стаття 116. Порушення бюджетного законодавства
Визначає 40 видів правопорушень.
Порада доповідача: 1) вимагайте, щоб в акті, який складає КРУ, всі порушення мали посилання на пункти нормативно-правових актів, які були порушенні. 2) в акті повинні бути зазначені окремо суми, які вплинули на втрати бюджету та суми, які не вплинули на втрати бюджету.

Повідомлення відредагував ННМБУ-Нежурбеда - Четвер, 14.04.2011, 11:33
 
GalinanДата: Четвер, 14.04.2011, 13:53 | Повідомлення # 2
сообщений<20
Група: Пользователи
Повідомлень: 7
Репутація: 0
Статус: Offline
Далі...
 
ННМБУ-НежурбедаДата: Четвер, 14.04.2011, 13:56 | Повідомлення # 3
сообщений<250
Група: Заблокированные
Повідомлень: 279
Репутація: 0
Статус: Offline
3. З 1 квітня 2011 набула чинності нова інструкція про службові відрядження.
В новій редакції Інструкції більше не міститься вимог щодо відміток в посвідчені про відрядження (вибуття та прибуття до місця постійної роботи) і взагалі не згадується посвідчення про відрядження як таке.
Направлення працівника підприємства у відрядження в межах України оформляється наказом (розпорядженням) із зазначенням: пункту призначення, найменування підприємства, куди відряджений працівник, строку й мети відрядження. Відрядження за кордон також оформлюється наказом, але тільки після затвердження технічного завдання (в якому визначаються мета виїзду, завдання та очікувані результати відрядження, а також строк, умови перебування за кордоном) і кошторису витрат.
Змінено також форму журналу реєстрації відряджень.
До переліку документів, необхідних для відшкодування витрат на відрядження, додано електроні квітки (за наявності посадочного талона та документа про сплату).
Крім рахунків готелів, дозволяється надання рахунків «від інших осіб, що надають послуги з розміщення та проживання відрядженого працівника» (в т.ч. бронювання).
Строки надання працівником звіту про використання коштів та строки повернення коштів приведено у відповідність з Наказом ДПАУ №996 від 23.12. 2010 «Про затвердження форми Звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, та Порядку його складання». Звіт подається до закінчення п’ятого банківського дня, наступного за днем прибуття до місця постійної роботи; залишок невитрачених коштів підлягає поверненню працівником до або під час надання такого звіту.
Особливі строки встановлені для випадків застосування платіжних карток. Так, у разі отримання працівником під час відрядження готівки із застосуванням платіжних карток, він подає звіт і повертає залишок коштів до закінчення третього банківського дня, наступного за днем прибуття до місця постійної роботи. У разі якщо під час відрядження працівник застосував платіжні картки для проведення розрахунків у безготівковій формі і строк подання звіту не перевищив 10 банківських днів, за наявності поважних причин керівник може продовжити такий строк до 20 банківських днів (до з’ясування питання в разі виявлення розбіжностей між звітними документами).
4. З 1 листопада 2010 р. набрав чинності новий Класифікатор професій ДК 003:2010
Змінено код - Учений секретар з 1229.7 на 1237.2
Посади просто "Водій" немає, є "Водій автотранспортних засобів"
Є професія "Адміністратор бази даних " (код 2131.2)
В б-ці не може бути посади - "Пожежник", може бути - "Інженер з пожежної безпеки"
Не має посад "Електрик" та "Електромонтер".
Є посади - 9162 "Двірник", 9162 "Прибиральник територій", 9161 "Робітник з благоустрою". У робітників на цих посадах різні завдання та обов'язки.
5. Зверніть увагу на текст вашого Колективного договору, Закон України "Про колективні договори і угоди".
"Колективний договір може передбачати додаткові порівняно з чинним законодавством і угодами гарантії, соціально-побутові пільги."
Зробіть додатки до Кол.договору - "Положення про оплату праці", "Положення про преміювання ..." зразки є тут.


Повідомлення відредагував ННМБУ-Нежурбеда - П`ятниця, 15.04.2011, 14:14
 
Форум » Форум працівників медичних бібліотек » Методистам » Фокус-семінар"Зміни у правовому забезпеченні діяльності б-к" (Мої нотатки)
  • Сторінка 1 з 1
  • 1
Пошук:


Copyright MyCorp © 2019
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz