Кількість бібліотек, що мають на веб-сайті сторінку "Віртуальна довідкова служба" стрімко зростає.
На мою думку, чіткого визначення поняття "Віртуальна довідкова служба" немає. Як на Вашу думку:
1) чи є різниця між розміщеним на веб-сайті Архівом виконаних письмових довідок та Віртуальною довідковою службою?
2) чи обов’язково на сторінці «Віртуальної довідкової служби» має бути онлайнова форма для запитів? Якщо бібліотека виконує запит читача, надісланий ел.поштою, та публікує запитання-відповідь на сайті, це – Віртуальна довідкова служба?
3) чи повинні запити-відповіді розміщуватись у хронологічному порядку? Чи повинна бути зазначена дата запитання? Нікнейм користувача?
4) якщо сторінка Архіву виконаних довідок поповнюється 1-2 рази на рік, то вважатиметься, що в бібліотеці працює Довідкова віртуальна служба?
5) які, на Вашу думку, головні ознаки Віртуальної довідкової служби?