Цікаво. Також буде цікаво дізнатися про результати застосування методу у Вашій бібліотеці.
Переглянула також
http://pidruchniki.ws/0000000....enko_ap
п.3.2 "Вивчення внутрішнього середовища найбільш часто здійснюється на основі SWOT-підходу, але тільки в частині SW, тобто з позиції сильних і слабких сторін організації. SNW - це абревіатура трьох англійських слів, що означають: S - Strenght - сильна сторона, N - Neautral - нейтральна позиція, W - Weakness - слабка сторона. ... Отже, SNW-підхід - це раціональний розвиток SW/SWOT-підходу."
http://www.denga.com.ua/index.php?option=com_content&task=view&id=1005
"Слабые стороны
- Демотивирующая система компенсации сотрудников, не стимулирующая к увеличению продаж.
- Большой процент текучести кадров на уровне низшего и среднего звена – около 30% за 2002 год.
- Узкий ассортимент и недостаточное количество товаров высокой категории качества в ассортиментном ряду.
- Отсутствие инвестирования в маркетинг за исключением минимально необходимых средств на размещение рекламы. Узкая интерпретация функции маркетинга, только коммуникационная.
- Низкий уровень подержания баз данных компании, отсутствие их анализа.
- Недостаток внутрифирменных коммуникаций, отсутствие регулярного информирования сотрудников о результатах их труда, слабая обратная связь, являющиеся демотивирующими факторами.
- Политика стимулирования продаж и продвижения товара не отвечет целям компании и условиям рынка"
www.gd.ru/files/139/GD_02_2008_Primer_Lista_SNW_Analiza.doc
Є навіть спеціалізоване програмне забезпечення для проведення SWOT- аналізу.Додано (29.11.2011, 14:55)
---------------------------------------------
Сьогодні прочитала у "Бібліотечному автобані" девіз - "Діяти як бізнес, думати як громада". Сподобалось! Використання SWOT-аналізу в бібліотеці - "діяти як бізнес".